SKLEP SCANDICONCEPT

sobota, 22 grudnia 2012

Noel w duńskim domu




Dzisiaj po za pracą oczywiście, grała w domu muzyka w takt tonów stawianych na płycie garnków, makutry w jakiej ucierałam mak na pyszne świąteczne ciacho czy talerzy oraz niezliczonej ilości miseczek, miarek i blaszek. Uwielbiam kulinarną wirtuozję Tradycyjnej polskiej kuchni na święta Bożego Narodzenia. Ten jeden raz w roku jest tak pyszny i wyjątkowy, że uczuć o sile wulkanu i serca mi nie brakuje. Gdy siadam do pisanie bloga, każdorazowo pojawia się we mnie stan "przestawiania"  z dziennikarskiego oglądu świata i życia na czysto prywatne dzielenie się własnymi emocjami, zdaniem, opinią czy też wrażeniami.  Dla mnie przesiąkniętej dziennikarstwem, pisanie o emocjach czy upodobaniach dla większego grona jest nowym wezwaniem. I choć trudnym, to przyznaję, że bardzo sympatycznym i miłym. Mam olbrzymi podziw dla ludzi, którzy pisząc blogi wkładają w nie całe swoje serce. Nie mam tego komfortu bowiem praca absorbuje mnie aż nadto. I oczywiście nadal nagrywam swoją pasje życiową - reportaże. 

Tak więc teraz późnym wieczorem, gdy cisza otula i mnie i moją śpiącą w najlepsze Rodzinę snem sprawiedliwego:), chcę Wam pokazać kolejny świąteczny duński z 1925 roku. Dom jest stylowy, kolory jak u Nas, delikatne i naturalne i sposób świętowania zdaje się też mało odbiegać od takiego jaki znam.

















 



                                                       zdjęcia: Bo bedre

2 komentarze:

  1. Jaki piękny dom... dzięki Liluś za te wszystkie inspiracje ostatnio. I stół, i prezenty i domy...Święta to szczególna chwila, kiedy rzeczywiście wszyscy pospołu skupiamy się na emocjach. DZięki za to, że piszesz bloga mimo wielu obowiązków i życia wciąż w biegu, dzięki za te wszystkie chwile spędzone z Tobą, może i tylko wirtualnie, ale jakościowo lepsze niż niejedna znajomość z sąsiadem z naprzeciwka.;)
    Chciałam Ci,WAm, życzyć Radosnych i Rodzinnych, Ciepłych i Magicznych Świąt Bożego Narodzenia. Trzymam kciuki za pomyślność naszych Gwiazd.
    :))
    Ściski***

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny dom, wspaniałe wnętrza, pozdrawiam cieplutko:) Wesołych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Przetrzeń spokoju

To piękne XIX-wieczne mieszkanie w Sturegatan w Sztokholmie. Dom należał do Mattiasa i Carolina Storm. Od tego czasu para się przeprowadz...

Etykiety