SKLEP SCANDICONCEPT

niedziela, 18 maja 2014

Dom dla Matki i Córki







Szukałam i znalazłam odbicia światła jakiego mi brakowało. Urocze "kobiece wnętrze" w którym biel przecudnie łączy się z  pastelami ścian oraz z soczystością barw żywych kwiatów.  To holenderski dom dla "Matki i Córki" jak zaznacza jego projektant i stylista Kim Timmerman. Efekt bieli zamknięty w dodatkach we wnętrzach. Kapitalny aranż. Jest  wyborny i wytrawny. Z klasą.  Myślę, że z tego powodu tak  mi dziś się spodobał.  Wewnątrz domu znajdują się proste meble i przepiękna zieleń za oknami. Kuchnia bardzo podobna do  skandynawskiej i przedniej urody lustro jako mebel i dekoracja w jednym tuż obok jadalnego stołu. Ten zjawiskowy dom znajduje się w depresyjnie położonej Holandii. Cóż za paradoks albo zbieg okoliczności :) Tam niemal cały czas jest taka pogoda jak dziś nad morzem. "Wylewnie" rzecze Karina. Dla jasności dodam, że pada cały ranek z krótkimi przerwami.  




 





                         Olbrzymia lampa którą można zawiesić nad stołem jest TUTAJ


 Butelkę z zamykaczem, drewniane deski do krojeniz czy ceramiczne kubeczki albo miseczki   znajdziecie www.scandiconcept.pl





                                                                            via. Kim Timmerman

4 komentarze:

  1. Nic tylko się zakochać. ..przepiękne, kobiece wnętrze. .

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello, absolutely perfect styling and colors....thank you for sharing :)
    Have a lovely day!
    Lucia

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie....rozmarzyłam sie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze mi tu... :), a różowa komoda mnie urzekła :)- moja babcia miała identyczną, ale w kolorze natrulanym rzecz jasna :)

    OdpowiedzUsuń

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Przetrzeń spokoju

To piękne XIX-wieczne mieszkanie w Sturegatan w Sztokholmie. Dom należał do Mattiasa i Carolina Storm. Od tego czasu para się przeprowadz...

Etykiety