SKLEP SCANDICONCEPT

sobota, 28 maja 2016

Dom nad brzegiem morza


 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jeśli ktoś mnie pyta  o wymarzony dom z miejsca podświadomość dopowiada mi skojarzenia: domek , przytulny, z naturalnego drewna,   więcej okien niż ścian,  pastelowe kolory, a co najważniejsze -  z widokiem na morze. I właśnie dziś  chcę Wam pokazać jeden z takich nadmorskich domków w jakich swobodnie mogłabym każdego roku spędzać choć kilka tygodni. Ta nadmorska hacjenda znajduje się  Szwecji.  Osobiście zdjęcia widziałam nie jeden raz, rozrzucone w sieci i "wyławiane" przeze mnie pojedynczo. Teraz mam pełnię jaką chciałam Wam pokazać :) ! Mam cały pakiet  i mogę szczerze powiedzieć, że jest to jedno z moich ulubionych znalezisk czy może odkryć ! Moje marzenia rekompensuje za to domek na Bornholmie.  Bajka nie trwa wiecznie, prawda :)
 
                                                         P.S. Dom był na sprzedaż... Cena ? Oj tam, około 6 mln. koron szwedzkich.
 
 
 
 
 





 










 
                                                                                                                zdjęcia : Fantstic Frank


7 komentarzy:

  1. Piękny domek - najpiękniejsze są WIELKIE okna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny dom- choć od domu piękniejsze jest jego położenie- <3 ojjj tak zdecydowanie mogłabym bez końca wylegiwać się na hamaku, albo na leżaczkach na nadbrzeżnej kładce . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne miejsce na domek, idealny zeby odłaczyć sie od swiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Domek jest śliczny!! Mieszkać w takim domku to marzenie chyba każdej osoby :)

    OdpowiedzUsuń

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Spotkanie przeszłości z teraźniejsząścią.

Dom położony jest w pobliżu Sandhammaren w Osterlen. na południu Szwecji. Miejsce bardzo popularne wśród Szwedów, zwłaszcza latem, ze wzglę...

Etykiety